آغاز مسابقات غیرحضوری قرآنی

ارسال ویدئو نخستین دوره مسابقات غیرحضوری قرآنی ویژه قاریان تکواندوکار در دو گروه مردان و زنان و رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ساعت 20 امروز (سه‌شنبه - 6 خردادماه) آغاز شد و تا ساعت 20 روز 8 خردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات غیرحضوری قرآنی ویژه قاریان تکواندوکار با حضور 146 نفر در دو گروه مردان (رشته صوت و لحن) و زنان (رشته ترتیل) و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت رایگان برگزار خواهد شد که به مقام های اول تا سوم مشترک حکم، مدال قهرمانی و جوایز ارزنده دیگری اهدا می‌شود.

تکواندوکارانی‌که برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند ویدئوهای خود را از ساعت 20 امروز (سه‌شنبه - 6خردادماه) تا ساعت 20 روز‌ پنجشنبه - 8 خردادماه ارسال نمایند.

مشخصات و نحوه ضبط ویدئو:

- ویدئوهای ارسالی باید با صدای واضح و یک تکه (بدون وقفه و تدوین کامپیوتری) بوده و چهره فرد شرکت کننده مشخص باشد.

- با توجه به اینکه کیفیت صدا در ویدئوها برای داوری مورد توجه است، ضبط صدا تا جایی که امکان دارد با میکروفون پایه‌ای و یا یقه‌ای باشد.

- حجم فیلم ها از 20 مگابایت فراتر نرود و زمان آن کمتر از 3 دقیقه یا بیشتر از 5 دقیقه نباشد.

- تصویربرداری به صورت افقی و از رو به رو انجام شود.

- ویدئو باید با معرفی ورزشکار (نام و نام خانوادگی- نام پدر - شماره ملی - استان محل سکونت – رشته مسابقه – نام سوره – صفحه و آیه) آغاز شود.

نکات مهم:

- هر تکواندوکار بعد از ورود به مسابقه مورد نظر تنها یک مرتبه می تواند نسبت به بارگذاری و ارسال ویدئو اقدام نماید و امکان جایگزینی وجود ندارد.

- شرکت کنندگان در منزل یا هرفضای مناسب دیگری نسبت به ضبط ویدئو اقدام نمایند.

- امکان ورود به سایت از طریق این لینک و ارسال ویدئوها با هریک از ابزار ارتباطی (تلفن همراه - تبلت - لب تاپ و PC) فراهم شده است.

- ویدئوهای ارسالی پس از بارگذاری توسط داوران قرآنی اوقاف کشور بازبینی و امتیازگذاری خواهند شد.

شرایط عمومی مسابقات:

- مسابقات قرآنی با خط عثمان طه و به شکل مرحله‌ای (ریزشی) برگزار خواهد شد.

- قاریان می‌توانند از جزء یک تا 20 قرآن کریم یک قطعه به دلخواه انتخاب و پس از تمرین مناسب ضبط و ارسال کنند. (زمان ویدئو کمتر از 3 دقیقه و بیشتر از 5 دقیقه نباشد)

- تلاوت تقلیدی بلامانع است.

- شرکت کنندگان در شروع تلاوت دقت کنند که پرده صدا خیلی بالا و پایین نباشد تا توانایی صدای خود را نشان بدهند.

- تلاوت های ارسالی که در آن خود را معرفی نکنند قابل بررسی نیست.

گفتنی است؛ می‌توانید اطلاعات تکمیلی را در بخشنامه ارسالی مشاهده کنید.

  • 08:38
  • 1399/03/06
  • 40607