به همت ستاد پویش دستهای خدایی استان اردبیل صورت گرفت؛

تهیه و توزیع غذای گرم برای تکواندوکاران نیازمند

در تداوم برنامه های ستاد استانی پویش دستهای خدایی، غذای گرم برای خانواده های نیازمند تکواندوکاران مرکز استان تهیه و توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، در تداوم برنامه های ستاد استانی پویش دستهای خدایی، غذای گرم برای خانواده های نیازمند تکواندوکاران مرکز استان تهیه و توزیع گردید.

فرهاد یوسفی اردبیلی سرپرست هیات تکواندو استان در این خصوص گفت: با تدابیر فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، ستاد پویش دستهای خدایی درهیات تکواندو استان اردبیل نیز به منظور کمک به تکواندوکاران نیازمند ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این ستاد در استان با عضویت جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان و مدیران کمیته های مرتبط ایجاد گردیده وتاکنون اقدامات موثری انجام داده است.

 سرپرست هیات تکواندو استان اظهارداشت: باهماهنگی هیات النور اردبیل، غذای گرم برای خانواده های تکواندوکاران نیازمند تهیه گردیده و با حضور اعضای ستاد استانی پویش دستهای خدایی و مقاماتی از اداره کل ورزش وجوانان استان وشهرستان که به منظور اطلاع از عملکرد هیات تکواندو و قوت قلب عوامل اجرایی دعوت شده اند، درحال توزیع می باشد.

  • 10:51
  • 1399/02/31
  • 18972