امضای تفاهم نامه به منظور گسترش فعالیتهای بشردوستانه

فدراسیون جهانی تکواندو، بنیاد بشردوستانه ی تکواندو و اتحادیه ی بین المللی قایقرانی برای گسترش فعالیتهای بشردوستانه تفاهم نامه امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ فدراسیون جهانی تکواندو، بنیاد بشردوستانه ی تکواندو و اتحادیه ی بین المللی قایقرانی به منظور گسترش فعالیتهای بشردوستانه، صلح و ابتکار عمل در ورزش؛ تفاهم نامه ای را امضا کردند.

این مراسم به دلیل شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی با حضور چانگ وون چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو، رافائل چیولی رییس اتحادیه ی بین المللی قایقرانی سرعتی در دفاتر سئول و رم انجام شد. در جریان این مراسم طرفین به همکاری مشترک برای گسترش حمایتهای بشردوستانه و فعالیتهای اجتماعی تاکید کرده و شعارهای دوموسسه " بله، ما مراقبیم" از طرف اتحادیه ی بین المللی قایقرانی و " صلح ارزشمندتر از پیروزی است" از طرف فدراسیون جهانی تکواندو توسط هر رو رییس عنوان شد.

بر اساس این تفاهم نامه هر سه طرف متعهد به توسعه همکاری با هدف بهره برداری از ورزش به عنوان ابزاری مهم برای صلح و توسعه ی اجتماعی ویکپارچگی قشر آسیب پذیر، تبادل و مشارکت ظرفیت های اطلاعاتی و همچنین گردآوری ظرفیتهای موجود برای فعالیت های صلح آمیز به ویژه در مرکز بشردوستانه ی تکواندو در سراسر دنیاشدند.

  • 16:57
  • 1399/02/18
  • 14240