مسئول کمیته مربیان البرز؛

نتیجه تلاش مربیان استان در سال 98 کسب عنوان دومی در میان هیات های استانی بود

خلیل آژیده مسئول کمیته مربیان استان البرز با گریزی بر عملکرد کمیته مربیان در سال 98گفت: مهمترین دغدغه ما و مربیان البرزی دانش افزایی و به روز رسانی اطلاعات است.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، با اعلام خلیل آژیده مسئول کمیته مربیان استان، 318مربی مرد ثبت شده در بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو در این استان مشغول به فعالیت عستند.

خلیل آژیده با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه استان البرز یکی از مدعیان کسب عناوین مختلف در تکواندو کشور است، همواره ه بواسطه حضور اساتید، پیشکسوتان و قهرمانان به نام انتظارات  از تکواندو البرز بیش از پیش می‌باشد. این مهم باعث شده تا مربیان نسبت به سایر استان‌ها تلاش مضائفی به کار ببرند که مهمترین نتیجه آن کسب عنوان دومی هیات استان در بین 31 استان کشور است.     

وی افزود: همواره تمام تلاش و دغدغه ما و مربیان البرزی بر این است تا با دانش افزایی و بروز رسانی اطلاعات خویش  تدریس در دو بخش عملی و تئوری به بهترین نحوه ممکن صورت پذیرد که ماحصل آن تربیت و پرورش قهرمانان در همه رده های سنی خواهد بود.

مسئول کمیته مربیان ادامه داد: در حال حاضر از تعداد ذکر شده مربی بیش از 250  نفردارای باشگاه و فعالیت مستمر هستند.

مسئول کمیته مربیان خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد شایسته در همه حوزه ها و کمیته ها سال 98 را میتوان سال خوب و پرباری را برای حوزه مربیان تکواندو استان قلمداد کرد که حضور12 مربی ملی در رده های سنی مختلف گواه بر این مهم میباشد. آغاز کار کمیته مربیان در سال گذشته با برگزاری کلاس هماهنگی سالیانه مربیان بود که با شرکت 194 مربی و حضور مدرسین فدراسیون در خانه تکواندو استان برگزار شد.

وی گفت: طبق نیاز سنجی اولیه و درخواست ارسالی به فدراسیون و همکاری و هماهنگی لازم کلاس مربیگری درجه سه در قسمت عملی با حضور 40 نفر در پایگاه قهرمانی برگزار شد، شرکت کنندگان از وجود اساتید مجرب بهره مند شدند و پس از آن نیز کلاس ارتقاء درجه دو مربیگری اجرایی گردید.

آژیده ادامه داد: کمیته مربیان استان در هفته دو روز برای رسیدگی به مسائل و امور مربیان در دفتر هیات استان حضور دارد  و با برگزاری جلسات متناوب با مسئولین کمیته مریبان شهرستانها تلاش می‌کند امور مربیان به نحو احسن انجام پذیرد.

وی در بخشی از سخنان خود به بازدید هفتگی رئیس هیات و مسئول کمیته بازرسی و مربیان از کلاس های آموزشی مربیان در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مهم باعث ایجاد انگیزه برای اساتید و  تکواندوکاران استان می‌شود.

 آژیده ادامه داد: همه تلاش ما و همکارانم در استان بسط و گسترش تکواندو در سطح استان میباشد و با شعار هر خانواده ایرانی یک تکواندوکار سعی در عملی کردن این موضوع داشته ایم.

مسئول کمیته مربیان در پایان خاطر نشان ساخت: بنا داریم در سال 99 کلاس  ارتقاء درجه یک را برگزار نماییم که امیدواریم با حمایت های ویژه ریاست استان کلاسی شایسته نام و آوازه استان تشکیل گردد. همچنین با همکاری با کمیته آموزش بنا داریم کارگاه های ضروری و مورد نیاز مربیان از قبیل حقوق ورزشی و....برگزار نماییم.

  • 20:14
  • 1399/02/07
  • 15433