سرپرست دبیری فدراسیون خبرداد؛

بانک اطلاعات مربیان تا خردادماه تمدید شد/ثبت نام رایگان مردودین آزمون ۲۵۵ در اولین آزمون سال ۹۹

مجید نیری گفت: بانک اطلاعات مربیان تا خرداد ماه بدون نیاز به گذراندن دوره هماهنگی و فقط با تمدید عضویت سالیانه فعال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ مجید نیری‌سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با اشاره به تعطیلی باشگاههای ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد فدراسیون در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و رفاه حال و آرامش خاطر مربیان و تکواندوکاران تسهیلات و امتیازات ویژه ای را در برای سه ماهه نخست امسال در نظر گرفته است.

مجید نیری گفت: با تدبیر ریاست فدراسیون تصمیم گرفتیم موقعیت ویژه ای برای مربیان در نظر گرفته شده و بانک اطلاعات این عزیزان تا خرداد ماه بدون نیاز به گذراندن دوره هماهنگی و فقط با تمدید عضویت سالیانه برای موارد تخصصی از جمله؛ ثبت نام و عضویت جدید، درخواست حکم زرد تا آبی و ثبت نام شاگردان در آزمون کمربند قرمز تا دان۲ تا ۲۴ ساعت آینده فعال خواهد شد.

 همچنین مهلت ثبت نام در دوره های هماهنگی سالجاری برای مربیان تا یکم اردیبهشت ماه تمدید گردیده است.

سرپرست دبیری فدراسیون با اشاره به برگزاری موفق آزمون ارتقا کمربند به صورت غیرحضوری افزود: با موافقت ریاست فدراسیون مقرر شد مردودین آزمون دوره ۲۵۵ قرمز تا دان ۴ توسط فدراسیون، در آزمون فوق‌العاده اي به صورت رایگان ثبت نام و آزمون مجدد به صورت غیرحضوری و طبق روال اعلام شده در نيمه دوم فروردين انجام شود. همچنین با توجه به اینکه فرصتی سه ماهه(اول تیرماه) برای تمدید بیمه مسئولیت وجود دارد، رایزنی با شرکت‌های بیمه برای اخذ تخفیف و تقسیط هزینه بیمه مسئولیت مدنی آغاز گردیده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

نيري افزود: فدراسيون با عنايت به شرايط خاص اين روزها و مشكلاتي كه بواسطه شيوع ويروس كرونا و تعطيلي باشگاهها براي مربيان حرفه اي پيش آمده در صدد فراهم كردن بستري براي ادامه فعاليت آموزشي مربيان در فضاي مجازي است تا كلاس ها تعطيل نشود و مربيان بتوانند با كمترين امكانات و ساده ترين روش ها شاگردان خود را براي ارتقا درجه و شركت در آزمون ها آماده كنند.

اين موضوع با توجه به تجربه موفق برگزاري آزمون ارتقا كمربند در اسفندماه گذشته قابل انجام است و قطعا مربیان به خوبی به این امر واقف هستند که فدراسیون با آماده سازی زیرساخت مناسب و تلاش برای برگزاری آزمونهای ارتقا کمربند و دوره هماهنگی بصورت غیرحضوری در صدد حمایت مالی و تامین منافع برای مربیان و جلوگیری از اجحاف حق هنرجویان با وجود شرایط خاص پیش آمده در کشور می باشد.

  • 15:41
  • 1399/01/06
  • 32118