گردهمایی مربیان ،داوران و قهرمانان تکواندو استان اصفهان برگزار شد

اولین گردهمایی بزرگ و به یاد ماندنی خانواده بزرگ تکواندو استان اصفهان در روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ با حضور بیش از ۲۰۰ نفر مرد و زن در سالن شهید قورچانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیأت تکواندو استان اصفهان، اولین گردهمایی بزرگ و به یاد ماندنی خانواده بزرگ تکواندو استان در روز پنجشنبه - ۲۴ بهمن ماه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر مرد و زن در سالن شهید قورچانی از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ،اجرای استند آپ کمدی توسط مجری و هنرمند توانمند اصفهان جناب آقای تنهایی، تقدیر و تشکر از مسئولین اسبق هیات تکواندو استان اصفهان همراه با هدایا و لوح تقدیر انجام گردید.

 این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس سرود ملی کشورمان نواخته شد .

سپس شهرام اله آبادی رئیس هیات تکواندو استان اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در مراسم فعالیت های انجام شده در طی ریاست خود در هیات استان را بر شمرد و برنامه های آتی هیات را اعلام کرد. ایشان رمز موفقیت را اتحاد و همدلی همه ی اعضا خانواده بزرگ تکواندو استان و احترام به پیشکسوتان و استفاده از تجربیات آنان عنوان کرد.

در این مراسم حضور سرکار خانم دکتر زهرا سعیدی نماینده مردم شریف مبارکه در مجلس شواری اسلامی قابل توجه بود ایشان ضمن ایراد سخنانی از همه ی آحاد جامعه جهت حضور فعال  و پر شور در انتخاب مجلس شواری اسلامی که در دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می گردد دعوت به عمل آورده و در پایان با اهدای شاخه گل به بانوان حاضر در جلسه به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و روز زن تقدیر و تشکر نمودند. رجز خوانی خردسال تکواندوکار هادی گورابی (هنر آموز استاد عرب) و دیکلمه خوانی سرکار خانم صفورا کیهان پور (هنر آموز استاد حیدریان ) در وصف سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی حال و هوای خوبی در این گردهمایی ایجاد نمود.

حضور یدالله رضوانی نائب رئیس ، اسفندیاری نائب رئیس بانوان هیات ، رسول متین فر دبیر هیات ، میترا چین سری معاون ورزش بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، رفیعی (نائب رئیس اسبق بانوان هیات )، حسین کفعمی ( رئیس اسبق هیات ) ، مرتضی استکی (سرپرست ریاست اسبق هیات ) و امیر حسین پور حبیب مدیر عامل محترم شرکت فرش قنبری نیا و یکی از حامیان مالی تیم های استان اصفهان در این گردهمایی قابل توجه و چشمگیر بود.

پایان بخش برنامه های گردهمایی پخش کلیپ بسیار زیبا و جذاب از رقابت های استعداد های برتر استان بود  که  توسط امین محمدی عکاس و فیلم بردار با تجربه و حرفه ای تهیه شده بود که به نمایش در آمده و سپس حاضرین به صرف پذیرایی شام دعوت گردیدند.

لازم به ذکر می باشد در حاشیه انجام این گردهمایی احکام روسای هیات شهرستان های استان اصفهان تقدیم گردید.

  • 23:11
  • 1398/11/26
  • 14765