هوگوپوشان تیم ملی تکواندو تست آمادگی جسمانی دادند

هوگوپوشان دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو بزرگسالان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از پایان مرحله نخست مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد کشور که طی روزهای 7 تا10 دی ماه برگزار شد، 16 هوگوپوش برتر این مسابقات به همراه برترین‌های مسابقات داخلی و بین‌المللی در یک سال گذشته، با تشخیص کادرفنی به تیم ملی تکواندو بزرگسالان در بخش مردان دعوت شدند.

در ادامه و پس از برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی، 23 ورزشکار برتر جواز حضور در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

تمرینات اعضای تیم ملی تکواندو مردان که به گفته سرمربی این تیم با توجه به حضور در مسابقات لیگ از آمادگی خوبی برخوردارند، از روز سه شنبه - یکم بهمن ماه به میزبانی خانه تکواندو و با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی پیگیری خواهد شد. لازم به ذکر است هادی ساعی قهرمان المپیکی این رشته ورزشی نیز در جریان اردوها به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت. 

اسامی دعوت شدگان به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو مردان به شرح زیر است:

آرمین هادی پور، یاشار عطاردی، حسین لطفی، محمدصادق دهقانی، محمدحسن پلنگ افکن، محمد کاظمی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرحسین محمد خانلو، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، مهدی یوسفی، امیرمحمد بخشی، مهدی عابدینی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، عرفان ناظمی، علیرضا نادعلیان، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی

گفتنی است؛ تیم‌ملی تکواندو ایران که تا کنون و در گروه مردان موفق به کسب 2 سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2020  توکیو شده است، رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا را در اواسط اسفندماه سال جاری به میزبانی "بیروت" لبنان پیش‌رو دارد.

  • 10:07
  • 1398/10/29
  • 23198