رونمایی از بلیت های بازی های المپیک 2020 توکیو

کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 - توکیو از طرح بلیت های این رویداد بزرگ رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در فاصله باقی مانده تا آغاز بازی های المپیک 2020 توکیو از بلیت های این مسابقات رونمایی شد که نمادی از بازی ها و هویت بصری المپیک را در خود دارند.

59 طرح برای بازی های المپیک و 25 طرح برای بازی های پارالمپیک در نظر گرفته شده است. کسانی که بلیط های خود را خریداری کرده اند می توانند از اردیبهشت ماه 1399 برای تهیه ی آن اقدام کنند.

تمامی بلیط ها نمایشگر تصویری پیکتوگرامی از ورزش های المپیک، محل بازی ها و لوگوی المپیک 2020 توکیو است.

بلیت ها در سه مدل مستطیل شکل با علامت بازی ها طراحی شده و با رنگ بندی  و با توجه به مکان بازی و میزبانی شهری که در آن برگزار می شوند، کد گزاری شده است.

 الهام بخش این طراحی، تکنیکی ژاپنی است  که برای طراحی و رنگ بندی کیمونوها بر روی پارچه برگرفته شده است.

چهار رنگ سنتی ژاپنی  که نمادی از چهار فصل سال می باشد در طراحی بلیط ها به کار رفته است. قرمز یا کورنایی بیشتر در مراسم ها استفاده می شود در حالیکه رنگ آبی  یا آبی همانگونه که  همه در سراسر جهان می دانند نماد ژاپن است. آبی همچنین  رنگ اصلی در طراحی لوگوهای المپیک 2020 توکیو است. رنگ بنفش یا فوجی، رنگ گل زیبای ژاپنی ریستریا است. رنگ سبز کاجی یا ماتسویا رنگی دیگری است که در جشن ها به کا رمی رود.

ماسا تاکایا سخنگوی بازی های المپیک 2020توکیو  گفت: ما از طراحی های بلیط های توکیو 2020  که تجسم  سنتها و مهارت های ژاپنی است خشنودیم  و امیدواریم هم ملت ژاپن و هم حاضرین بین المللی در رقابت های المپیک 2020 توکیو را راضی کنیم.

  • 14:51
  • 1398/10/28
  • 20468