با حضور رییس هیات تکواندو استان؛

جلسه هم اندیشی کمیته های هیات تکواندو استان مازندران برگزار شد

جلسه هم اندیشی کمیته های هیات تکواندو مازندران با حضور حسین بریمانی رییس هیات تکواندو استان، سرخی، زمانی و کیومرثی نائب رییس مردان، دبیر و مشاور بانوان هیات و روسا و نواب رییس کمیته های هیات تکواندو استان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان محمود آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو مازندران، جلسه هم اندیشی کمیته های هیات تکواندو مازندران با حضور حسین بریمانی رییس هیات تکواندو استان، سرخی، زمانی و کیومرثی نائب رییس مردان، دبیر و مشاور بانوان هیات و روسا و نواب رییس کمیته های هیات تکواندو استان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان محمود آباد برگزار شد.

بریمانی در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد به اعضای حاضر در جلسه و تشکر از همه زحمتکشان تکواندو مازندران گفت: خدا را شکر می کنم که بار دیگر با اعتماد جامعه تکواندو در خدمت خانواده بزرگ این رشته هستم. امیدوارم که با کمک همه ی عزیزان بتوانیم تکواندو مازندران را در تمام زمینه ها به عنوان هیات برتر کشور کشور معرفی کنیم.

وی در ادامه افزود: عملکرد هرچه بهتر کمیته های استانی می تواند کمک شایانی به هیات تکواندو مازندران کند و سطح کیفی عملکرد هیات استان را چندبرابر کند. یکی از نکات مهم درخصوص عملکرد بهتر کمیته های استانی، فعالسازی و پویایی مسئولین کمیته های شهرستانی خواهد بود که از عزیزان خواهش داریم تا این موضوع را هرچه زودتر مورد پیگیری قرار دهند.

رییس هیات تکواندو مازندران تصریح کرد: کمیته ها باید با برنامه ریزی صحیح و حساب شده عمل کنند و از همه ظرفیت ها برای ارتقا عملکردشان استفاده کنند. تمام کمیته های هیات تکواندو مازندران باید در کشور نمونه باشند و امیدواریم با کمک و فعالیت بالای همه عزیزان شاهد این موضوع باشیم.تجربیات اساتید و پیشکسوتان تکواندو مازندران قطعا می‌تواند در این راه موثر باشد.

در ادامه این جلسه بریمانی شنونده صحبت ها و نکته نظرات روسا و نواب رئیس کمیته های هیات تکواندو استان بود تا با همفکری دوطرفه تصمیمات درستی در حوزه ی هر کمیته اتخاد شود.

  • 16:27
  • 1398/10/07
  • 12814