پیام تبریک رییس هیات تکواندو استان همدان پس از کسب دو سهمیه المپیک

رییس هیات تکواندو استان همدان در پیامی کسب دو سهمیه المپیک ملی پوشان غیور کشورمان را به سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و کادر فنی و بازیکنان تیم ملی دست مریزاد گفت و برای آنان در ادامه آرزوی موفقیت و سربلندی مرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان همدان، احسان قنبری رییس هیات تکواندو استان همدان در پیامی به سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم ملی تکواندو ایران و بازیکنان این تیم دست تبریک گفت.

شرح کامل این پیام بدین صورت است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر و مدیر زحمت کش خانواده تکواندو ایران 

بر خود لازم می دانم تا از زحمات جنابعالی که در این سال ها برای خانواده تکواندو ایران کشیده اید، کمال قدردانی و احترام را داشته باشم.

حضور بازیکنان تیم ملی در ماراتن مسابقات گرندپری و گرند اسلم و کسب دو سهمیه المپیک کار بسیار سختی بود که با همت بلندتان از پس آن درآمدید. 

تحریم های اقتصادی و کارشکنی انگلیسی ها هم نتوانست از اراده تان برای بالا بردن پرچم ایران سرافراز کم کند و شما و سربازان تیم ملی تکواندو ایران از این آزمون موفق بیرون آمدید.

در ادامه می خواهم از کادر مربیان تیم ملی ت و بازیکنان سخت کوش این تیم نهایت قدردانی را داشته باشم و برای این مجموعه در المپیک ۲۰۲۰ آرزوی بهترین ها را دارم .


خدمت گزار تکواندو استان همدان
احسان قنبری 

  • 23:21
  • 1398/10/06
  • 11545