مربی تونس: تکواندوکاران ایرانی بسیار قدرتمند هستند

سیف الدین ترابلسی مربی تیم تونس گفت: تمام دنیا معقتدند که تکواندوکاران ایرانی بسیار قدرتمند هستند و ما در ایران حضور پیدا کردیم تا با ملی‌پوشان ایران تمریناتی را پشت سر بگذاریم.

تیم نوجوانان تونس از روز 25 آذرماه به مدت 10 روز اردویی را زیر نظر یوسف کرمی قهرمان پرافتخار تکواندو کشورمان در کرج برپا کرده است؛ این نفرات روز گذشته برای تماشای رقابت‌های لیگ برتر در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کرده و این مسابقات را از نزدیک پیگیری کردند.

سیف الدین ترابلسی مربی تیم تونس با اشاره به برگزاری این اردوی 10 روزه در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: در خواست برپایی اردو با تکواندوکاران ایرانی را داشتیم که با هماهنگی‌های صورت گرفته این مهم اتفاق افتاد؛ بچه‌ها در این اردو می‌توانند از تجربه‌های ورزشکاران ایران استفاده کنند. امیدواریم سال آینده نیز که رقابت‌های جهانی نوجوانان را در پیش داریم بتوانیم اردوی مشترکی را برپا کنیم.

وی افزود: تمام دنیا معقتدند که تکواندوکاران ایرانی بسیار قدرتمند هستند و ما در ایران حضور پیدا کردیم تا با ملی‌پوشان ایران تمریناتی را پشت سر بگذاریم. یوسف کرمی قهرمان جهان و المپیک در این مدت در کنار ما حضور دارند و اردویی خوبی را سپری کردیم. علاوه بر این مردم ایران بسیار مهمان‌نواز هستند و من حس می‌کنم در وطن خودم هستم.

مربی تیم تونس در ادامه گفت: برنامه‌های تیم بزرگسالان تونس نیز در حال پیگیری است و تکواندوکاران برای حضور در المپیک 2020 زیر نظر مربی روس تمرینات خود را انجام می‌دهند؛ ابتدا تورنمنت فجیره را در برنامه دارند و پس از آن در اردوی تمرینی روسیه حضور پیدا می‌کنند. در ادامه نیز در رقابت‌های آزاد بلژیک شرکت خواهند کرد و پس از آن نیز تمریناتی را در حمامات و مراکش خواهند داشت.

ترابلسی خاطرنشان کرد: مبارزات مشترکی را با تکواندوکاران ایرانی داشتیم که عملکرد خوبی داشتند و تجربه‌های مفیدی را بدست آوردیم.

  • 12:27
  • 1398/10/03
  • 19255