100 مدرسه ژاپن از خرید بلیت المپیک ۲۰۲۰ سرباز زدند

کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بیش از یک میلیون بلیت برای دانش آموزان مدارس سراسر ژاپن در نظر گرفته است اما نگرانی های همچون حمل و نقل و سلامتی بچه ها باعث شده مدارس از پذیرش این موضوع سرباز بزنند.  

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بیش از یک میلیون بلیت برای دانش آموزان مدارس سراسر ژاپن در نظر گرفته است اما نگرانی های همچون حمل و نقل و سلامتی بچه ها باعث شده مدارس از پذیرش این موضوع سرباز بزنند.

در حالی که سال گذشته همه ارگان های توکیو برای تهیه بلیت علاقمندی خود را اعلا کرده بودند اما بررسی های جدید نشان می‌دهد ۲۴ مدرسه تصمیم خود را برای فرستادن دانش آموزان به استادیوم تغییر دادند.

نگرانی مدارس پس از ارائه پیشنهادات دولت برای تغییر محل بعضی از بازی ها بود. گرمای شدید در زمان برگزاری و لزوم استفاده از وسایل نقلیه در آن زمان و اینکه برخی مدارس فاصله زیادی با ایستگاه های اصلی قطار دارند از جمله نگرانی های آن هاست.

یک مقام مسئول گفت: دانش آموزان در مقاطع پایین از نظر جسمی ضعیف تر و مستعد ابتلا به گرمازدگی نسبت به افراد در رده های بالاتر هستند. ما اطمینان نداشتیم که که دانش آموزان با خیال راحت و سلامت به محل برگزاری می رسند.

منبع: سایت آساهی

  • 14:15
  • 1398/09/24
  • 16578