بهترین تکواندوکاران جهان آماده فینالی تماشایی در مسکو

آماده سازی نهایی برای برگزاری رقابت های فینال گرندپری 2019 و مراسم گالا در "مسکو" روسیه در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فینال مسابقات گرندپری   2019 از روز پانزدهم آذرماه با حضور 128 ورزشکار از 42 کشور در مجموعه ورزشی "دینامو" مسکو آغاز می‌شود.

ورزشکاران در 8  وزن المپیکی (4 وزن مردان – 4 وزن زنان) برای به دست آوردن مدال طلا و آخرین امتیازات کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ سیستم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تکواندوکاران با لباس‌های جدید به مصاف رقبای خود می‌روند که پوشش در نظر گرفته شده برای رقابت‌های امسال بسیار راحت تر خواهد بود و برای نمایش در رسانه ها مناسب‌تر است.

عصر روز 16 آذرماه، مراسم گالای فدراسیون جهانی در سال 2019  نیز در هتل پلازا لوته برگزار خواهد شد؛ این ششمین دوره ی جشن گالا است که برگزار می‌شود و بار دیگر بهترین مردان و زنان ورزشکار سال به همراه بهترین مربی سال  و ... مشخص خواهند شد.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: از اینکه بار دیگر در مسکو برای مسابقات فینال جایزه ی بزرگ و مراسم گالا حضور پیدا می‌کنیم، بسیار خوشحالیم.  فینال جایزه ی بزرگ بسیار اهمیت دارد چرا که فرصت پایانی برای کسب امتیازات نهایی به منظور حضور در بازی‌های المپیک توکیو 2020 است. اطمینان دارم تکواندو مبارزات جذابی را برای دوستداران تکواندو به نمایش خواهند گذاشت.

  • 11:35
  • 1398/09/10
  • 16940