مدیر اجرایی لیگ نوجوانان دختر؛

جوانمرد: لیگ‌ها پتانسیل بالای تکواندو ایران را نشان می‌دهند

شهناز جوانمرد مدیر اجرایی لیگ نوجوانان دختر گفت: با مشخص شدن تیم ها و بهترین های این دوره از مسابقات نشان داده شد که تکواندو نه تنها برای تیم‌ملی بلکه برای سازندگی تمام جامعه تکواندو تلاش می‌کند و در واقع برگزاری لیگ‌ها، پتانسیل بالای تکواندو ایران را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره رقابت‌های لیگ نوجوانان دختر روز پنجشنبه – 30 آبان ماه به کار خود پایان داد. شهناز جوانمرد مدیر اجرایی لیگ نوجوانان دختر در خصوص این دوره از رقابت‌ها گفت: رقابت‌های جام آینده سازان المپیک از تیرماه با حضور 20 تیم کار خود را آغاز کرد که در نهایت 8 تیم موفق شدند به مرحله پایانی راه پیدا کنند.

وی افزود: تیم لوازم خانگی کن با مربیگری آقاجان‌پور، اسپریچو با مربیگری باباخانلو و آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن با مربیگری بهرامیان به ترتیب عنوان اول تا سومی این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

جوانمرد خاطرنشان کرد: خدا را شکر استقبال خوب تیم‌ها را شاهد بودیم تا جایی که در این دوره از رقابت‌ها 10 استان تیم‌داری کردند و تکواندوکاران استان‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. ما سعی می‌کنیم با در نظر گرفتن امتیازاتی برای تیم‌ها آنها را به منظور حضور در دوره‌های بعدی تشویق نماییم.

مدیر اجرایی لیگ نوجوانان پسر گفت: با توجه به اینکه در تمامی هفته‌ها از کلاه الکترونیکی استفاده شد، میزان اعتراضات به حداقل رسید که رضایت مربیان را به همراه داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: سطح فنی دور دوم مسابقات نسبت به سال پیش خیلی بالاتر بود و تا جاییکه در روز پایانی هنوز مشخص نبود کدام تیم در رده دوم قرار می‌گیرد؛ این موضوع نشان دهنده رقابت نزدیک میان تیم‌ها است که تلاش می‌‌کنند توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

جوانمرد خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم‌های شرکت‌کننده ملی‌پوشان نیز حضور داشتند که انگیزه دیگر تکواندوکاران را افزایش می‌داد و مبارزات جذابی را برابر آنها به نمایش می‌گذاشتند.

مدیراجرایی لیگ نوجوانان در پایان گفت: با مشخص شدن تیم ها و بهترین های این دوره از مسابقات نشان داده شد که تکواندو نه تنها برای تیم‌ملی بلکه برای سازندگی تمام جامعه تکواندو تلاش می‌کند و در واقع برگزاری لیگ‌ها، پتانسیل بالای تکواندو ایران را نشان می‌دهد.

  • 11:02
  • 1398/09/02
  • 12667