جلسه هم اندیشی استانی مربیان تکواندو همدان

جلسه هم اندیشی استانی مربیان تکواندو همدان روز گذشته (سه شنبه - 7 آبان ماه) در سالن کنفرانس استادیوم ملت برگزار و در خصوص برنامه های آتی هیات تکواندو استان و برگزاری لیگ استانی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان همدان،  جلسه هم اندیشی استانی مربیان تکواندو همدان روز گذشته (سه شنبه - 7 آبان ماه) در سالن کنفرانس استادیوم ملت برگزار و در خصوص برنامه های آتی هیات تکواندو استان و برگزاری لیگ استانی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

در این جلسه  رییس و دبیر هیات تکواندو استان، روسای هیات های شهرستان و دبیران، مسئول سازمان لیگ، قهرمانان و پیشکسوتان تکواندو استان، مسئولین کمیته های هیات، مربیان لیگ های کشوری حضور داشتند.

رسول فروغی مسئول سازمان لیگ استان همدان در این جلسه، برنامه ها را اعلام و مسئولین کمیته های مربوطه را معرفی کرد و مربیان سولات خود را مطرح کردند.

در ادامه پیشکسوتان از اقدامات دبیر هیات تکواندو استان طی ۵ ماه گذشته قدردانی کردند و بر لزوم داشتن هوگوی سنسوری به عنوان یک ابزار مهم تاکید نمودند.

احسان قنبریرییس هیات تکواندو استان همدان در این نشست گفت: تکواندو به عنوان یک ورزش مدال آور در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مطرح است و مدیر کل اداره ورزش و جوانان از تکواندو استان حمایت ویژه ای می کند بر همین اساس باید همگی دست به دست هم بدهیم و تکواندو را به اوج افتخارات برسانیم.

وی در این جلسه از زحمات امیر فرنیا دبیر سابق تکواندو استان قدردانی کردند.

  • 15:46
  • 1398/08/08
  • 15006