توسط بیمه سرمد صورت گرفت؛

اهدای بیمه‌نامه زندگی به تکواندوکاران تیم سرمد در جام فجر

طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون تکواندو و رییس هیات مدیره بیمه سرمد به تکواندوکاران کشورمان که در مسابقات بین المللی جام فجر 2019 - جزیره کیش، با عنوان تیم سرمد، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده بودند، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در مراسمی که به این منظور در فدراسیون تکواندو با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و رییس هیات مدیره این شرکت برگزار شد، به مدال آوران تیم تکواندوی کشور که در مسابقات جام فجر 2019 در جزیره کیش، با عنوان تیم سرمد، موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شده بودند، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری اهدا گردید.

برهمین اساس به محمدحسن پلنگ افکن و امیرمحمد بخشی برای کسب مدال طلا، علی نجفی و سعید رجبی برای کسب مدال نقره، حمیدرضا هادیان، آریان محمدی و مهدی جلالی برای دریافت مدال برنز به عنوان مدال آورندگان مسابقات تکواندوی جزیره کیش در سال گذشته، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری سرمد تقدیم شد.

همچنین بیمه نامه های زندگی سرمد به فریبرز عسکری، علی محمد بسحاق، وحید عبدالهی و علیرضا کشمیری به عنوان سرمربی، مربیان و پزشک این تیم نیز اهدا گردید.

  • 15:44
  • 1398/07/09
  • 11476