زوار: با تیمی جوان در لیگ برتر به دنبال بهترین نتایج هستیم

سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن با بیان اینکه اعتماد به جوانان در این رشته نتیجه‌بخش بوده است، گفت: در فصل جدید لیگ برتر نیز با تیمی جوان در پی رسیدن به بهترین نتایج هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمدرضا زوار در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آغاز فصل جدید لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این مسابقات از ۱۵ ماه جاری آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در مسابقات داشته‌ایم. تیم جوان و یکدستی برای تقابل با تیم‌های قدرتمند داریم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ به طور یقین نزدیک و جذاب خواهد بود، افزود: سال گذشته با بدشانسی به عنوان سومی رسیدیم و امسال هدفمان کسب مقامی بهتر از سومی است.

زوار در مورد ترکیب تیمش برای مصاف با تیم‌های قدرتمند لیگ برتر، توضیح داد: هشتاد درصد تیم را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که از نونهالی در باشگاه کن بوده‌اند. در چند وزن نیز مذاکراتی با بازیکنانی انجام شده که در هفته پیش‌رو و در صورت توافق، با آنان قرارداد امضاء می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کن باشگاه بزرگی است که سرمایه‌گذاری خوبی در تکواندو انجام داده است، ادامه داد: در تمامی رده‌های سنی در لیگ به نتایج خوبی رسیده‌ایم و باید از مدیریت باشگاه و سرپرست تیم به دلیل توجه به این رشته تشکر کنم.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن توضیح داد: وقت می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم و به همین دلیل در سال‌های اخیر به نتایج مناسبی رسیده‌ایم. ضمن اینکه بازیکن سازی نیز یکی از اهداف همیشگی بوده است.

وی در ادامه از مسئولان سازمان لیگ خواست تا مسابقات لیگ را زودتر آغاز کنند و گفت: فشردگی مسابقات موجب خستگی نفرات می‌شود و اگر لیگ زودتر آغاز شود، مبارزات جذاب‌تر و برنامه‌ریزی تیم‌ها بهتر می‌شود.

  • 12:23
  • 1398/07/06
  • 12454