یزدان‌پرست: زنگ تفریح مدعیان لیگ تکواندو نخواهیم بود/ در تک وزن‌ها شگفتی‌ساز می‌شویم

سرمربی تیم تکواندو یزدان گفت: توقع سکونشینی در اولین حضور در لیگ برتر تکواندو زیاده طلبی است، اما قطعاً زنگ تفریح مدعیان نخواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رضا یزدان‌پرست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اولین حضور تیم تکواندو یزدان در لیگ برتر اظهار داشت: تیم یزدان چند سال است که در لیگ برتر نوجوانان و نونهالان حضور دارد و سال گذشته نیز با ترکیبی از بازیکنان رده نوجوانان خود در لیگ نقش جهان حضور داشت. با توجه به اینکه تا به حال سابقه نداشته که تیمی از استان گیلان در لیگ برتر تکواندو حضور داشته باشد، تصمیم گرفتیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر با توجه به اینکه بازیکنان نوجوان سالیان گذشته ما به رده سنی بزرگسالان رسیدند و راهی غیر از حضور در لیگ برتر برای حفظ آنها نداشتیم، به این تصمیم رسیدیم تا در لیگ برتر تکواندو حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم تکواندو یزدان در پاسخ به این سوال که با توجه به خصوصی بودن این تیم از لحاظ مالی برای حضور در لیگ برتر تکواندو مشکلی نخواهند داشت، گفت: در این سال‌ها و در زمان حضور در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان به تنهایی هزینه‌های تیم را تامین می‌کردم، اما با حضور در لیگ برتر هزینه‌ها سنگین‌تر می‌شود. بر همین اساس  یک کارخانه چای به عنوان اسپانسر ما انتخاب شده و قرار است 50 درصد از هزینه‌های تیم را تامین کند و 50 درصد دیگر را خودم پرداخت کنم.

یزدان‌پرست خاطرنشان کرد: هزینه‌ها در لیگ برتر سنگین است و به همان مقدار که هزینه کنید می‌توانید بازیکن مطرح بگیرید. بودجه ما حدود 200 تا 300 میلیون است و بر همین اساس سعی کردیم در چند وزن از بازیکنان خود که سال گذشته در لیگ نقش جهان حضور داشتند استفاده و در سایر اوزان نیز بازیکنان خوب را جذب کنیم.

وی در خصوص اینکه به دنبال شگفتی سازی در مسابقات لیگ برتر تکواندو خواهند بود، گفت: در تک وزن‌ها قطعا شگفتی‌ساز خواهیم بود، اما اینکه توقع سکو داشته باشیم زیاده طلبی است. با این حال قطعاً برای تیم‌های مدعی زنگ تفریح نخواهیم بود.

  • 12:05
  • 1398/07/06
  • 34072