با پایان مسابقات لیگ منطقه سه خردسالان دختر؛

هیات تکواندو مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد

در پایان مسابقات لیگ منطقه سه خردسالان دختر، تیم هیات تکواندو مشهد موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند، هیات تکواندو استان گلستان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم المپیک (شهید حسن کلاسنگیانی) نیز سوم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته اول تا سوم (پایانی) لیگ منطقه سه خردسالان دختر «جام غنچه‌های تکواندو» روز گذشته (جمعه - 15 شهریورماه) به میزبانی هیات تکواندو استان گلستان و در سالن تختی شهرستان کردکوی برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور 80 تکواندوکار از استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی و در قالب 4 تیم هیات تکواندو چناران، المپیک(شهید حسن کلاسنگیانی)، هیات تکواندو استان گلستان و هیات تکواندو مشهد پیگیری گردید.

در پایان این رویداد، تیم هیات تکواندو مشهد با کسب 8 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، هیات تکواندو استان گلستان با 7 امتیاز نایب قهرمان شد و المپیک (شهید حسن کلاسنگیانی) با 3 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

نتایج کسب شده به شرح ذیل است:

هفته اول///

تیم هیات تکواندو چناران 2 – تیم المپیک(شهید حسن کلاسنگیانی) 8

تیم هیات تکواندو استان گلستان 7 – تیم هیات تکواندو مشهد 3

هفته دوم///

تیم هیات تکواندو چناران 5 – تیم هیات تکواندو مشهد 4

تیم هیات تکواندو استان گلستان 2 – تیم المپیک(شهید حسن کلاسنگیانی) 8

هفته سوم///

تیم هیات تکواندو چناران 6 – تیم هیات تکواندو استان گلستان 4

تیم هیات تکواندو مشهد 2 – تیم المپیک(شهید حسن کلاسنگیانی) 8

گفتنی است؛ از این منطقه، تیم هیات تکواندو مشهد به مرحله پایانی راه پیدا می‌کند و تیم‌های راه یافته به مرحله دوم، مسابقات خود را به صورت یک‌دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

  • 15:10
  • 1398/06/16
  • 14661