رییس هیات تکواندو پایتخت؛

خلیلی: افتخاراتمان را مدیون شهدا هستیم

علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران گفت: باید بدانیم که امروز هرچه داریم و هر افتخاری کسب کرده ایم، مدیون شهدای گرانقدر هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران در حاشیه برگزاری گردهمایی بزرگ تکواندو پایتخت با قدردانی از حضور مسئولین لشگری و ورزشی کشور در این همایش و همچنین پیشکسوتان، قهرمانان، داوران، مربیان و تکواندوکاران حاضر در گردهمایی گفت: همه ما باید به خاطر بسپاریم که از راه و هدف این شهدای گرانقدر و از مسیری که برای ما ترسیم کرده اند فاصله نگیریم تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

خلیلی افزود: اگر می خواهیم در صحنه‌های بین المللی و در رقابت‌های برون مرزی موفق شویم باید به ارزش‌هایمان، روحیه انقلابی و اعتقاداتمان تکیه کنیم و به طور حتم ارزش هایمان، پشتوانه بسیار عظیمی برای ما هستند.

وی در ادامه گفت: به همه عزیزان حاضر در این مراسم خیر مقدم عرض می‌کنم؛ انشاءلله خداوند به همه‌ی شما توفیق بدهد و در این فضای خوب و معنوی بتوانید بهره کافی را ببرید.

رییس هیات استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدورام امروز یک روز خوب به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای جامعه تکواندو پایتخت باشد.

  • 09:18
  • 1398/06/06
  • 24568