در پایان رقابت‌های روز نخست مسابقات پومسه جام جهانی 2019 - چین؛

4 مدال طلا، نقره و برنز به نام پومسه‌روهای ایران ثبت شد

در پایان رقابت‌های روز نخست مسابقات پومسه جام جهانی 2019 - چین، پومسه‌روهای ایران موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات پومسه جام جهانی 2019 از امروز (پنجشنبه - 31 مردادماه) با حضور 287 پومسه رو در "ووشی" چین آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد.

در این بخش سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران بودند که در پایان رقابت‌های روز نخست موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

در بخش انفرادی رده سنی کمتر از 40 سال گروه زنان، سیده معصومه حسینی موفق به کسب مدال طلا شد و نمایندگان آمریکا و چین تایپه به ترتیب عنوان دوم و سومی را کسب کردند. در بخش تیمی دو نفره این رده سنی نیز نمایندگان ایران (حسینی و قزل احمد) عنوان قهرمانی را کسب کردند و آمریکا نایب قهرمان شد و کانادا عنوان سومی را کسب کرد.

در بخش انفرادی رده سنی کمتر از 40 سال گروه مردان، سینا قزل احمد به مدال نقره رسید و پومسه رو آمریکا قهرمان شد. در بخش تیمی دو نفره رده‌سنی نوجوانان نیز پومسه‌روهای ایران (کرمی - فرخی) توانستند مدال برنز کسب نمایند؛ نماینده تایلند بر سکوی قهرمانی ایستاد، ویتنام نایب قهرمان شد و چین تایپه نیز مشترکا با ایران سوم شد.

گفتنی است؛ فردا (جمعه - یکم شهریورماه) رقابت‌های پومسه ابداعی برگزار می‌شود که محمد امین گماریان نماینده کشورمان است.

  • 17:16
  • 1398/05/31
  • 22790