به منظور حضور در مسابقات جام جهانی 2019؛

تیم تکواندو ایران دوشنبه راهی چین می‌شود

تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی 2019 ساعت 20:30 روز دوشنبه – 28 مردادماه راهی "ووشی" چین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فدراسیون جهانی مسابقات جام جهانی 2019 از یکم شهریورماه به مدت 3 روز و در "ووشی" چین برگزار می‌شود.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند که حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارد. هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به عنوان مربی است.

همچنین در بخش مشترک (زنان و مردان) نیز ایران نماینده دارد؛ عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. مهرو کمرانی در بخش بانوان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها 8G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می‌شود.

همچنین در بخش پومسه سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران هستند.

  • 09:50
  • 1398/05/26
  • 12623