باحضور بیش از 2000 تکواندوکار صورت گرفت؛

برگزاری مراسم "تکواندو برای همه" در ازبکستان

در حاشیه برگزاری چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 - ازبکستان مراسم باشکوهی در میدان "اخوت" تاشکند با حضور بیش از 2000 تکواندوکار نونهال و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در روز دوم رقابت‌های جهانی تکواندو نونهالان، میدان اصلی پایتخت ازبکستان میزبان دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو و بیش از 2000 تکواندوکار نوجوان و نونهال بود.

همچنین 50 دانش آموز معلول نیز در کنار ورزشکاران حضور داشتند و دست در دست هم شعار "تکواندو برای همه" و پیام صلح و دوستی را به سراسر دنیا مخابره کردند.

"عبدو خاکیموف عزیز" معاون نخست وزیر این کشور، "دلمراد نابیف" وزیر فرهنگ و ورزش ازبکستان، "رستم شاه عبدالرحمانف" رییس کمیته بین المللی المپیک ازبکستان وشرزود تاشماتف رییس انجمن تکواندو در این رویداد حضور داشتند.

دکتر "چو" در این مراسم گفت: از رییس جمهور ازبکستان قدردانی می کنم. بی شک بدون حمایت‌های همه جانبه ایشان، تکواندو به این سطح از محبوبیت در ازبکستان نمی‌رسید و من معتقدم تمام دانش آموزان تکواندوکار حاضر در این مراسم و به ویژه هوگوپوشان شرکت کننده در رقابت‌های جهانی نونهالان 2019، امیدهای آینده ورزش تکواندو در سراسر جهان هستند.  هدف از برگزاری چنین مراسمی معرفی این ورزش به تمام مردم و آشنایی کودکان و نوجوانان با تکواندو است که به خوبی به این هدف تحقق بخشیده‌ایم.

منبع: فدراسیون جهانی

  • 12:08
  • 1398/05/22
  • 20565