چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 – ازبکستان؛

قرعه‌کشی رقابت‌های روز پایانی انجام شد/ 5 هوگوپوش ایران حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های روز پایانی از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ونهالان جهان 2019 – ازبکستان دقایقی پیش اعلام و 5 نماینده کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019، از چهارشنبه – 16 مردادماه با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و فردا (شنبه - 19 مردادماه) به پایان می‌رسد.

فردا و در روز پایانی پیکارهای اوزان 49-، 57-، 61- کیلوگرم پسران و 37- و 59+ کیلوگرم دختران برگزار می‌شود و امیرحسین ملکی (وزن 49- کیلوگرم)، مهدی اورجی (وزن 57- کیلوگرم)، ابوالفضل عباسی (وزن 61- کیلوگرم)، پرنیا سلمانی (وزن 37- کیلوگرم) و الهام حقیقی (وزن 59+ کیلوگرم) به عنوان آخرین تکواندوکاران کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند که با اعلام قرعه‌کشی حریفان خود را شناختند.

در وزن 49- کیلوگرم امیرحسین ملکی به عنوان نماینده ایران در نخستین گام با قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف برنده استرالیا و لتونی می‌رود.

مهدی اورجی نماینده وزن 57- کیلوگرم تکواندو کشورمان است که پس از یک‌دور استراحت، با برنده دیدار مکزیک و صربستان مبارزه خواهد کرد.

ابوالفضل عباسی تکواندوکار وزن 61- کیلوگرم نونهالان ابتدا با نماینده لتونی دیدار می‌کند و در صورت برتری باید با هوگوپوش اسپانیا مبارزه نماید.

در وزن 37- کیلوگرم دختران پرنیا سلمانی نماینده ایران است که در نخستین دیدار باید هوگوپوش WT را شکست دهد و پس از آن به مصاف تکواندوکار روس می‌رود.

الهام حقیقی هوگوپوش وزن 59+ کیلوگرم نیز در اولین مبارزه خود نماینده قزاقستان را پیش رو دارد و پس از آن باید برنده دیدار ترکیه و آذربایجان را شکست دهد.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج‌زاده به عنوان مربی است.

  • 15:59
  • 1398/05/18
  • 12603