چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 – ازبکستان؛

رقیبان هوگوپوشان کشورمان در روز دوم معرفی شدند

قرعه‌کشی دومین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019 – ازبکستان انجام شد و رقبای تکواندوکاران کشورمان در این روز مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان 2019، از صبح امروز (چهارشنبه – 16 مردادماه) با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

فردا (پنجشنبه – 17 مردادماه) و در روز دوم مبارزات اوزان 33-، 37- و 53- کیلوگرم پسران و 41- و 47- کیلوگرم دختران پیگیری خواهد شد؛ در این روز امیرعباس رهنما (33- کیلوگرم)، پویان جعفرصالحی (37- کیلوگرم)، امیرحسین متاجی (وزن 53- کیلوگرم)، زهرا زرین نعل (وزن 41- کیلوگرم) و مبینا بخشی‌نژاد (وزن 47- کیلوگرم) هوگوپوشان کشورمان هستند که با انجام قرعه کشی حریفان تکواندوکاران معرفی و مشخص شدند.

امیرعباس رهنما در وزن 33- کیلوگرم ابتدا با نماینده کلمبیا مبارزه می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار روسیه و مغولستان می‌رود.

در وزن 37- کیلوگرم، پویان جعفرصالحی در نخستین گام با ترکیه دیدار می‌کند و در ادامه باید هوگوپوش فنلاند را شکست دهد.

امیرحسین متاجی در وزن 53- کیلوگرم نماینده کشورمان است؛ امیرحسین در اولین دیدار با هوگوپوش بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت برتری نماینده سوئد را پیش‌رو دارد.

زهرا زرین نعل تکواندوکار وزن 41- کیلوگرم در اولین پیکار به مصاف هوگوپوش آلمان می‌رود و پس از آن با نماینده چین تایپه دیدار خواهد کرد.

در وزن 47- کیلوگرم نیز مبینا بخشی‌نژاد هوگوپوش ایران است که پس از یک‌دور استراحت با برنده دیدار اوکراین و WT مبارزه می‌کند.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج‌زاده به عنوان مربی است.

  • 16:10
  • 1398/05/16
  • 12732