درستی: غیر از سکوی قهرمانی به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم

اعظم درستی سرمربی تیم‌ملی نونهالان دختر گفت: در مسابقات آسیایی با حضور مدعیان این قاره واقعا کار سختی پیش‌رو داریم اما غیر از سکوی قهرمانی به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و امیدوارم خداوند در این راه به ما کمک کند.

اعظم درستی سرمربی تیم‌ملی تکواندو نونهالان اعزامی به رقابت‌های آسیایی پیش از اعزام به این رویداد در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: اردوی تمرینی خود را به منظور حضور در مسابقات آسیایی و جهانی از اردیبهشت‌ماه آغاز کرد‌ه‌ایم و پس از پشت سر گذاشتن روزانه دو نوبت تمرین فنی و بدنسازی برای شرکت در میدان آسیا آماده شدیم. بچه‌هایی که در اردوی جهانی به سر می‌برند نیز با توجه به اینکه تمریناتشان متفاوت است، بخش سرعتی و استقامتی را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: نفرات اعزامی پس از چند مرحله انتخابی برای حضور در این دو رویداد انتخاب شدند؛ در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شوند و از ابتدای اردو تاکنون پیشرفت چشمگیری داشتند.

درستی اینطور ادامه داد: ملی‌پوشان از نظر فنی هیچ چیز کم ندارند و تنها دغدغه ما کم تجربگی آنها است؛ این موضوع کمی کار ما را سخت می‌کند اما سعی کردیم با حضور روانشناس این موضوع را نیز تا جاییکه می‌توانیم حل نماییم. تصویرسازی‌های لازم صورت گرفته و بارها فضایی را مهیا کردیم تا احساس کنند بر شیاپ‌چانگ اردن مبارزه می‌کنند.

سرمربی تیم‌ملی نونهالان دختر گفت: بچه‌ها از نظر روانی آماده هستند و اعتماد به نفس لازم را کسب کردند اما بعضی از آنها هنوز استرس دارند و با توجه به اینکه به دو رویداد بزرگ اعزام می‌شوند این ترس طبیعی است و سعی کردیم این مهم را نیز کنترل کنیم.

وی افزود: سه  تکواندوکار مشترک در اردوی آسیایی و جهانی داریم و سعی کردیم شرایط را برای این نفرات به صورتی پیش بریم تا ذهنشان آماده باشد و در هر دو رویداد خوش بدرخشند.

درستی تصریح کرد: برنامه را در اختیار مربی جهانی قرار داده‌ام تا در این مدت زمانی که من حضور ندارم تمرینات را پیگیری کنند و از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

درستی اظهار داشت: تایلند، کره‌جنوبی، ازبکستان، چین تایپه و چین از حریفان اصلی ما هستند اما برای مقابله با آنها آماده هستیم.

سرمربی تیم‌ملی نونهالان گفت: در مسابقات آسیایی با حضور مدعیان این قاره واقعا کار سختی پیش‌رو داریم اما غیر از سکوی قهرمانی به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و امیدوارم خداوند در این راه به ما کمک کند.

وی در پایان گفت: دختران نونهال تکواندو در این مدت زحمت بسیاری کشیدند و از مردم می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راهمان کنند تا بهترین نتیجه را در دو رویداد پیش رو کسب نماییم.

  • 11:06
  • 1398/04/29
  • 17670