آغاز ثبت نام نخستین کمپ ملی تمرینی تکواندو

با اعلام کمیته آموزش فدارسیون تکواندو، کمپ تمرینی در گروه پسران به منظور توسعه و به روز رسانی عملکرد و دانش فنی تکواندوکاران زیر نظر مربیان تیم های ملی تکواندو از 3 تا 6 مردادماه برگزار می شود؛ ثبت نام برای حضور از امروز (سه شنبه - ۱۸ تیرماه) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کمپ تمرینی در گروه پسران به منظور توسعه و به روز رسانی عملکرد و دانش فنی تکواندوکاران زیر نظر مربیان تیم های ملی تکواندو از 3 تا 6 مردادماه در استان البرز برگزار می شود که ثبت نام برای حضور از امروز (سه شنبه - ۱۸ تیرماه) آغاز شد.

این کمپ شامل برنامه های متنوع از جمله تمرینات به روز تکنیک و تاکتیک مبارزه، تمرینات بدنسازی تخصصی، جلسات آنالیز مسابقات و طراحی تمرین و برنامههای فرهنگی است. 

ظرفیت کمپ محدود بوده و تکواندوکاران دارای کمربند قرمز و بالاتر میتوانند برای حضور ثبت نام نمایند. علاقمندان برای ثبت نام به سامانه بانک اطلاعات فدراسیون/دوره های بین المللی/سمینار.کلاس/کلاس بین المللی مراجعه و به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

زمانبندی ثبت نام///

رده سنی جوانان و بزرگسالان: ۱۸ تا ۲۱ تیرماه

رده سنی نوجوانان: ۲۳ تا ۲۵ تیرماه

رده سنی خردسالان و نونهالان: ۲۷ تا ۲۹ تیرماه

هزینه ثبت نام ۴۰۰ هزار تومان شامل ۴ شبانه روز اسکان، ۳ وعده غذای روزانه، میان وعده، دو جلسه تمرین روزانه زیر نظر برترین مربیان ملی کشور و یک جلسه کلاس آموزشی آنالیز و طراحی تمرین میباشد. 

  • 12:11
  • 1398/04/18
  • 24324