حضرت آیت الله علوی بروجردی در دیدار با دختران ملی پوش تکواندو؛

قدر خود را بدانید و با اعتماد به نفس در میادین حاضر شوید/به شما دختران مملکت افتخار می‌کنیم

دختران مسلمان ایران اسلامی در تمامی زمینه ها رشد و موفقیت های چشمگیری داشته و  برای کشورمان افتخارات بی شماری را کسب کرده اند. حضور دختران با حجاب اسلامی در عرصه  ورزش برای ما از اهمیت بالایی برخورداراست. شما عزیزان قدر خود را بدانید و با اعتماد به نفس و قدرت در میادین داخلی و خارجی حاضر شوید و افتخار آفرینی نمایید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ دختران ملی پوش نونهال و نوجوان کشورمان صبح امروز (پنج شنبه-13تیرماه) همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت و روز دختر در مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت و آیین خطبه خوانی خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در حرم مطهر حضور پیدا کردند.

ملی پوشان دختر کشورمان پس از حضور در مراسم به دیدار حضرت آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی رفتند.

در این دیدار که با حضور سید محمد‌پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، کادرفنی تیم های ملی و دختران ملی پوش نونهال و نوجوان کشورمان برگزار شد؛ حضرت آیت الله سید محمد‌جواد‌علوی بروجردی بیان داشتند: ولادت نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را به شما عزیزان که در این روز به قم آمده‌ و موفق به زیارت حضرت شده‌اید تبریک می‌گویم.

ایشان افزودند: دختران مسلمان ایران اسلامی در تمامی زمینه ها رشد و موفقیت های چشمگیری داشته و برای کشورمان افتخارات بی شماری را کسب کرده اند. وقتی شما برسکوی جهانی و بین‌المللی می‌ایستید و برای کشور خود با پوششی که اسلام برای شما مقدر کرده است افتخارآفرینی می‌کنید بسیار ارزشمند است. قدرخودتان را بدانید و با اعتماد به نفس و قدرت  در میادین داخلی و خارجی حاضر شوید و افتخار آفرینی کنید.

آیت‌الله بروجردی اظهار کردند: عده‌ای فکر می‌کنند مقید بودن به پوشش جلوی رشدشان را می گیرد. رشد به برهنگی نیست و فکری که آنها  را رشد می‌دهد برهنگی نمی‌شناسد. زمانی‌ که با این لباس بر سکوی قهرمانی می‌ایستید نه تنها برای زن‌های مملکت بلکه به همه دنیا ثابت می‌کنید که اسلام مانع رشد و افتخارآفرینی نمی شود.

ایشان اینطور ادامه دادند: به شما نونهالان و نوجوانان با استعداد امید زیادی داریم تا درآینده ای نزدیک قهرمانان بزرگ بین‌المللی و نام آور را از میان شما ببینیم و افتخاراتی بدست آورید که قبل از شما کسی موفق به کسب آن نشده است. ما به شما دختران مملکت افتخار می‌کنیم، استعداد و توان این را دارید که در آینده باعث تداوم افتخار و درخشش تکواندو باشید.

آیت‌الله بروجردی در پایان گفتند: در این روز با حضرت معصومه (س) عهد کنید تا تمام تلاشتان را در راه رشد و پیشرفت زنان این مملکت و نه تنها خودتان به کار بگیرید و باعث رشد دیگران نیز باشید تا زنان ایران برای همه جهان نمونه باشند همان‌طور که تا الان بوده‌اند؛ توفیقات شما را از خداوند مسئلت دارم.

گفتنی است؛ دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 30 و 31 تیرماه و رقابت‌های نونهالان یکم و دوم مردادماه در "امان" اردن برگزار و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان نونهالان 16 تا 19 مردادماه در "تاشکند" ازبکستان پیگیری خواهد شد.

  • 19:35
  • 1398/04/13
  • 16461