حسینی: طلایی تلاش کردم/ برای مبارزه با دای هون لی برنامه دارم

میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو گفت: همیشه دلم‌ می‌خواهد همانقدر که زحمت کشیدم مزدش را بگیرم، در این اردو طلایی تلاش کردم و کمتر از مدال طلا قانعم نمی‌کند.

میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم کشورمان برای دومین مرتبه است که خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان می‌کند؛ میرهاشم در دوره قبل و در وزن 63- کیلوگرم موفق شد به فینال این رویداد بزرگ راه پیدا کرده و در این مرحله نیز با غیرت جنگید اما نتیجه را به قهرمان المپیک واگذار کرد تا بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستد.

وي در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص میزان آمادگی و شرایط خود گفت: تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای حضور در این میدان بزرگ پشت سر گذاشتیم و از تمام توان و بضاعت خود استفاده کردیم؛ خدا را شکر آمادگی لازم را کسب کرده و انشالله بتوانیم بهترین نتیجه را در این رویداد رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌هایی که از سوی کادرفنی صورت گرفت در این دوره روانشناس در کنار تیم حضور داشت که این موضوع خیلی به من کمک کرد و اکنون از نظر روانی نیز کاملا آماده حضور در این رقابت‌ها هستم.

حسینی با اشاره به تجربه حضور دوره قبل خود گفت: مسابقات جهانی از نظر روانی خیلی سنگین است و قطعا هر تکواندوکاری برای کسب مدال طلا حضور پیدا می‌کند. دوره گذشته نه تجربه تلخی بود و نه شیرین! انشاءالله در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب می‌کنم و میدان جهانی 2019 برایم تجربه شیرینی خواهد شد.

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان افزود: مهم‌ترین حریف من در این رویداد دای هون لی از کره‌جنوبی است که تاکنون دو مرتبه با او مبارزه کرده‌ام؛ یک بار با 3 اختلاف امتیاز نتیجه را واگذار کردم و دومین بار هم در گرندپری منچستر بازی پایاپای پیش رفت اما با توجه به آسیبی که داشتم نتوانستم مبارزه را ادامه بدهم. در این مسابقات جهانی برای مبارزه با او برنامه دارم.

وی اینطور ادامه داد: همیشه دلم‌ می‌خواهد همانقدر که زحمت کشیدم مزدش را بگیرم، در این اردو طلایی تلاش کردم و کمتر از مدال طلا قانعم نمی‌کند.

حسینی در پایان گفت: مدال طلا در کسب سکو خیلی تاثیر گذار است؛ با توجه به اینکه برای ما از بیت‌المال هزینه می‌‌شود، مطمئن باشید هر کدام از ما در میدان مبارزه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. تاکنون هیچ کشوری به غیر از ایران نتوانسته قهرمانی را از چنگ کره ای ها در بیاورد ما سعی می‌کنیم سومین عنوان قهرمانی را در این دوره را نیز به نام کشورمان ثبت نماییم.

  • 14:10
  • 1398/02/21
  • 19236