مردانی: در میدان جهانی نام حریفان اصلا مهم نیست

کاپیتان تیم‌ملی تکواندو گفت: در مسابقات جهانی اصلا مهم نیست حریفی که برابرت قرار می‌گیرد چه کسی است و باید بدون در نظر گرفتن رنک و عنوان رقیب مبارزه کرد.

سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان توانست مقتدرانه سال 2018 را با طلای مسابقات گرنداِسلم به پایان برساند و پس از آن نیز در ابتدای سال 2019 موفق به کسب 2 مدال طلا جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر به میزبانی کیش شد. کاپیتان پرافتخار تیم ملی حالاخود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده کرده است؛ وی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص میزان آمادگی خود گفت: اردو و تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم و روزهای باقی‌مانده تا اعزام را پرتلاش‌تر پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در این مدت تمامی بچه‌ها روند بسیار خوبی را در اردو سپری کردند، همگی پیشرفت چشمگیری داشتیم و به شرایط آرمانی نزدیک شدیم.

کاپیتان با اخلاق تیم‌ملی تکواندو گفت: پس از گذشت یک ماه از تمرینات در مسابقات بین‌المللی که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد شرکت کردیم؛ این مسابقات باعث شد از نظر فنی خود را محک زده و بتوانیم تا فرصت باقی‌مانده نقاط ضعف را برطرف نماییم.

مردانی تصریح کرد: در مسابقات جهانی اصلا مهم نیست حریفی که برابرت قرار می‌گیرد چه کسی است و باید بدون در نظر گرفتن رنک و عنوان رقیب مبارزه کرد.

نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان در پایان گفت: من هیچوقت در خصوص مسابقات پیش‌بینی نمی‌کنم و تنها تلاشم این است با تمرکز کار خود را انجام بدهم.

  • 10:09
  • 1398/02/18
  • 18596