خاکی فیروز اعلام کرد:

کمیته آزمون البرز به عنوان کمیته برتر آزمون کشور معرفی شد

مسئول کمیته آزمون البرز گفت: با توجه به حضور پررنگ و مداوم اعضاء در هیات، برگزاری منظم آزمون ها، ارتباط و پیگیری های مداوم امور مربوط به آزمون و کوکیوان با مسئولین مربوطه فدراسیون و رضایتمندی اکثریت از این کمیته در سال گذشته فدراسیون تکواندو، کمیته آزمون استان را به عنوان بهترین کمیته آزمون کشور معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام حسین خاکی فیروز مسئول کمیته آزمون شش دوره آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان دو طی سال 97 در استان البرز برگزار شده است.

وی با اشاره به مطلب مذکور گفت: در طی برگزاری این شش دوره 1931 نفر در بخش مردان در آزمون شرکت کردند و 53 ممتحن نیز مسئولیت گرفتن تست از شرکت کنندگان را داشته اند.

مسئول کمیته آزمون استان شرح تعداد شرکت کنندگان در آزمون قرمز، دان یک و دو را به تفکیک در طی شش دوره برگزاری بدین شرح اعلام کرد: 
قرمز: 897 نفر
دان و پوم یک: 652 نفر
دان و پوم دو: 382 نفر

وی با اشاره بر آمار قبول شدگان سال جاری در آزمون های مشروحه گفت 90 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون ها موفق به ارتقاء گردیدند.

مسئول کمیته آزمون افزود: در سال 97 کمیته آزمون برای اخذ کوکیوان از 54 درخواست کننده مدارک دریافت و تحویل فدراسیون تکواندو داد و 17 نفر نیز درکلاس جهشی شرکت و موفق به دریافت کوکیوان گردیدند.

حسین خاکی فیروز خاطر نشان کرد: با توجه به حضور پررنگ و مداوم اعضاء در هیات، برگزاری منظم آزمون ها، ارتباط و پیگیری های مداوم امور مربوط به آزمون و کوکیوان با مسئولین مربوطه فدراسیون و رضایتمندی اکثریت از این کمیته در سال گذشته فدراسیون تکواندو کمیته آزمون البرز را به عنوان بهترین کمیته آزمون کشور معرفی کرد که این مهم مرهون تلاش همکارانم در کمیته آزمون و همکاری مناسب اساتید می باشد که جای تشکرو قدردانی دارد؛ انشالله با هدفمندی، برنامه ریزی منسجم و همکاری این عنوان را در سال جاری نیز تکرار کنیم.

وی ادامه داد: بنا به اعلام فدراسیون، استان البرز در سال جاری نیز در تیر ماه میزبان آزمون دان سه و چهار در گستره کشوری می باشد و با توجه به پیشینه قبلی حضور حداکثری شرکت کنندگان در این دوره قابل پیش بینی است و امید آن دارم میزبان شایسته ای در این دوره باشیم.
همچنین طبق سنوات گذشته و ثبت درخواست در سایت بانک اطلاعات شش دوره آزمون ارتقاء کمربند را نیز طی فاصله زمانی دوماهه برگزار خواهیم کرد.

حسین خاکی فیروز با اشاره به حمایت های مسئولین هیات از این کمیته گفت:انشالله در سال جاری نیز با برنامه ریزی منسجم خدمات مطلوبی به خانواده پر افتخار تکواندو استان در این حوزه ارائه می دهیم.

  • 17:54
  • 1398/02/03
  • 16113